Voorbereiding: - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Nico Vries - WaarBenJij.nu Voorbereiding: - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Nico Vries - WaarBenJij.nu

Voorbereiding:

Door: Nico de Vries

Blijf op de hoogte en volg Nico

18 Juni 2014 | Nederland, Numansdorp

Voorbereiding:

De Almare is zeilklaar De reis is voorbereid, alle benodigde kaarten zijn gekocht. Ik zeil met een Dehler Dehlya 25. 7,6 meter lang en 2,5 meter breed. De diepgang is variabel van 1,4 naar 0,4 meter. Droogvallen is mogelijk.
Mijn vorige zeilreis ging naar het Götakanaal in Zweden. Het verslag van deze reis staat in het reisblog almare.waarbenjij.nu.
Dit verslag is tot op heden meer dan 6000 keer benaderd.
Ik verwacht komend weekend te vertrekken.

  • 19 Juni 2014 - 13:17

    Peter Rosbergen:

    Hoi Nico

    Met veel belangstelling zie/lees ik je reisverslagen weer tegemoet.

    Goede reis gewenst

  • 20 Juni 2014 - 09:00

    Sandra Klunder:

    Hoi Nicootje,

    Veel plezier en stap niet in een wak!

    En hou je nog van me? Je was me bijna vergeten in de mail, dat staat je netjes ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Gepensioneerd, voldoende tijd om te zeilen Zie ook www.almare.waarbenjij.nu voor de zeilreis naar het Götakanaal. Zie ook www.almare3.waarbenjij.nu zeilreis Isles of Scilly.

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 25023

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 15 September 2014

Mijn zeilreis naar de Kanaaleilanden.

Landen bezocht: